duminică, mai 16

Leapșa muzicală


                EI da, am fost prins din urma şi lepşuit… încă o dată. 15 melodii oldies care îmi plac, da? Poftim… ia şi ascultă:
1.       Jennifer Rush şi Elton John – Flames of paradise 
2.       Sandra – Hi, hi, hi! 
3.       Al Bano şi Romina Power – Sempre sempre 
4.       Ricchi e Poveri – Sara perche ti amo 
5.       Eros Ramazzotti – Un’altra te 
6.       Modern Talking – Riding on a white swan 
7.       The Scorpions – Still loving you 
8.       Compact – Mi-e tare dor de tine 
9.       Carmen Rădulescu – Întoarce-te 
10.   Eva Kiss – E scris în stele 
11.   Pheonix – Zori de zi 
12.   Belinda Carlisle – Leave a light on 
Vezi mai multe video din Muzica
13.   Haddway – What i slove  
14.   Pat Benatar – We belong 
15.   Roxette – How do you do 
Eu am crescut ascultând aceste melodii, prin toate călătoriile ce le-am făcut cu ai mei, aceste melodii se auzeau în boxele din mașină… ei, nu doar cele inserate aici, mult mai multe, dar cum am fost restricționat la 15 de către forţe malefice şi rele, nu am pus decât 15, cum mi-a fost impus. Dar nu pot închide un astfel de articol doar cu 15, e un număr prea mic… Mai departe am să îți expun motivele pentru care prietenii mei se cam codesc să meargă cu mine cu mașina:
·         Heart – Alone 
·         Sandra – Everlasting love 
·         Len – Steal my sunshine   
- asta înseamnă ceva un pic mai special pentru mine…
·         Scatman Jhon – Scatman  
·         The Cranberries – Animal instinct 
·         Berlin – Take my breath away 
Şi aş putea să mai pun, dar am să mă opresc. Ca de obicei, dacă ai citit până la capăt articolul trebuie să îl preiei şi să ne spui 15 melodii oldies ce îți plac foarte mult.

3 comentarii:

anelise spunea...

ahh stiam eu ca sunt prea putine 15, o sa mai adaug si eu :D, mie imi place sa merg cu Silver

armin spunea...

pe vremea aia nu cred ca exista nici versiunea 1 a lui Silver... pe vremea aia nu era argintie, era alba, nu avea 5 usi, avea doar 3 si era un fel de Citroen dar facut in Oltenia.

anelise spunea...

:)) eii eu nu vb de Ou, nu am mers cu el. m-am referit la ce ai spus tu cu prietenii tai cand sunt cu tine in masina si trebe sa asculte muzica ta.Eu zic ca ai muzica foarte buna

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori