joi, mai 20

Leapsa cu filme

      Draga de ea, Petronela - si numai ea - s-a plictisit de serialele pe care le urmareste si vrea sa stie la ce ma uit eu, lungit in pat, cu punga de popcorn in brate... punga de popcorn - best friends forever... i-am si dat medalion cu BFF... ne iubim.
      Cum acesta e primul post scris de la calculatorul care controleaza maleficul microcop, care vrea sa ma omoare... dar si eu il vreau pe al mort - ne intelegem - nu voi putea sa pun diacritice, dar tu poti citi si fara ele... sper.
      Deci, asadar si prin urmare, declar pe blogul meu, ca m-am uitat la multe seriale? am inceput cu cele de la TV: Familia Bundy, MASH, Malcom si Eddie, Merlose Place, ER, Kitt si The A-Team. Erau relativ OK. Dupa anul 2000 - can noi n-am mai fost copii - am trecut la serialele vizionate pe calculator, iar aici am cateva preferate:
  1. Friends - deci daca nu te-ai uitat la Friends practic traiesti degeaba and you will get bamboozel                                                                            - de aici ma identific cu Ross... eu sunt Ross... ieeeeei... Go Ross!!!
  2. How I met yout mother - il stii? te uiti? suit`up! nu te uiti? kiss you!!                                                                             - aici sunt un fel de Ted cu un pic de Barney... ieeeeei... Go Barney!!! Suit'up!!!!
  3. The big bqng theory - deci comedie cu fizicieni, ce vrei mai mult?? practic mi-au copiat viata                                                                            - sunt fan Shelly, Shelly sunt eu si el e eu... adica poti sa imi spui dr.Cooper si lui armin... cu a mic, evident
  4. That '70's show - show cu adolescenti... din anii 70                                                                              - fie ca piciorul lui Red sa se cuibareasca in fundul tau daca nu te uiti
  5. The Simpsons - nu stiu de ce au ajuns tocmai pe locul 4, dar fie                                                                             - Homer Forever!!!!
  6. Family Guy - daca esti nemultumit pentru ca azi la tv nu mai vezi decat violenta, filme si sex                                                                              - Stewie e cel mai tare de acolo... am tricou cu el... fara cacat... chiar am!!!
  7. South Park - asta nu mai are nevoie de prezentari                                                                              - lumea rea zice ca eu sunt Eric, dar lumea rea vorbeste vrute si nevrute... eu sunt Stan
  8. American Dad - e un fel de Family Guy dar cu un agent CIA care are acasa un extraterestru furat din Area 51 si un pestisor de aur cu creierul unui spion german....                                                                            - Roger ruleaza!

         Am uitat pe cineva? Sper ca nu! Aaaa, da, Prison Break, Lost si Grey' Anatomy... dar au fost lungite pana la ridicol si m-am plictisit!


        Daca ai citit pana aici esti obligat sa ne spui si tu la ce te uiti!

8 comentarii:

anelise spunea...

ai tricou cu Stewie? serios?eu de ce nu il stiuuu?
am facut si eu leapsa asta,dar eu am mai primit de facut si inca 5 filme, pe langa serialele astea:
"How i met your mother- cum sa zic eu ca este? legen...wait for it...dary! legendary
Scrubs- stiti voi...serialu ala cu rezidentii, foarte misto
Dr. House- la fel, omu ala e fenomenal..am ramas la sezonul 4, nu mai pot sa iau de pe torentul alaaa , help anyone!
Fenomene stranii- filmul ala cu jennifer love hewitt, destul de interesant
Friends- recunosc nu m-am uitat constant la ei, dar sunt foarte ok
South park- i totally love eric cartman and butters!
Neveste disperate- eii doar sunt fata, nu arunca cu pietre!"

anelise spunea...

L.E: ba da stiu tricoul, dar nu imi place de stewie..e urattttt

asteptandlasemafor spunea...

Armin multumeeeeeeesssssc! Si eu i-am dat o bratara cu BFF batonului fitness pe care-l rod cand mi-e a rontai ceva cat ma benoclez la vreum film.
Deja ma uitam si la filmele amintite de tine, doar ca nu le-am mai amintit.
Sa vedem cu ce noutati vine si mademoiselle avec les paros.

aiacuparu spunea...

Ai uitat-o pe XENA printesa razboinica!
Si daca pretenu' Rachid ar face un serial, sigur te-ai uita si la ala....si...hai recunoaste ca iti place si tanar si nelinistit :)))))))))

armin spunea...

m-am uitat si la Xena, dar nu foarte mult... insa pentru Tanar si nelinistit...imi cam fac probleme, mi-am luat deja un hard extern de 10 Terra, dar nu cred ca o sa il pot stoca pe tot acolo...
Sper sa faca si Rachid un serial... o sa ma uit la fiecare episod... negresit... si ai sa te uiti si tu si toti ceilalti... si Petroela o sa se uite... si o sa uite de batonul fitness cu care e ea BFF... cred...

Miss G. spunea...

Frieeeends!!! I heart Friends. :D

armin spunea...

I heart Friends too!!!

Magda spunea...

Ah...cum am pierdut eu asta!!!
Friends..e the best ever and ever.Am vazut de vreo 3 ori toate sezoanele..plus de cate ori il zaresc la tv!AI putea spune ca sunt oleaca disperata:))
Top3 merita nota 10!!!:D

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori