marți, mai 4

Georgică de la a V-a B


                   Era un prichindel până şi în comparație cu mine, eu care mereu trebuia să stau în prima bancă, pentru că altfel nu vedeam la tablă. Dar Georgică cred că mă depășise, de fapt sunt absolut sigur de asta, era fix cât jumătate de om şi avea alura de așchie. Eu făceam parte din categoria „găliganilor” pe vremea în care l-am cunoscut pe Georgică, drept pentru care ne-a fost foarte ușor să profitam de pe urma dimensiunilor lui reduse… şi ale colegilor lui.

Georgică „Air” Jordan

                Ghinionul celor de la a V-a B a fost că făceau ora de sport în același timp cu noi. Nu știu cine a făcut orarul, dar cu siguranță nu a observat asta, dacă madam Damian sau Nicoară (paştele vostru) ar fi observat asta sigur nu ar fi permis ca un astfel de lucru să se întâmple, dar nu au văzut… norocul celor de la a V-a B.
                Prichindeii încercau ei să intre cu noi în vestiar, dar erau rapid scoși afară, pentru că în acel vestiar se întâmplau lucruri… neregulamentare. Adică ăştia obișnuiau să tragă țigara de dinainte de oră, Nebun obișnuia să facă un vals cu Bobică, Doru îl căpuia (adică îl lua de cap, ca să își ia energie) pe Cap (care avea un cap cât toate zilele)… astea sunt doar câteva motive pentru care nu îi lăsam pe ăia să se schimbe cu noi. Nu știu care era politica în vestiarul fetelor. Nu am fost niciodată acolo. As fi vrut să fiu, dar doar când se schimbau anumite fete. Nimeni nu mă poate acuza, am avut colege extrem de frumoase.
                Ne prezentăm noi pentru ora de sport la sală, intrăm şi îl găsim acolo pe Georgică. Îl poftim frumos afară, dar Georgică refuză să iasă, insistă că e dreptul lui să se schimbe în vestiar. Eu nu am dat prea mare atenție acestui fapt şi mi-am văzut de despachetarea echipamentului, deci am ratat faza. Legenda spune că Doru l-a luat pe Georgică într-o mână şi l-a aruncat pur şi simplu afară din vestiar. Eu, am ratat faza… asta şi încă câteva faze super din liceu. Supărat că a fost aruncat afară din vestiar, Georgică i-a jurat răzbunare Dorului.
Intrasem deja în sală şi începusem să facem încălzirea şi prin imprudenţa profesorului alergam, pe clase, unii în sensul acelor de ceasornic şi ceilalți în sens invers. În prima tură Georgică îl amenință pe Doru cu bătaia. Noi râdem copios. În a doua tură Georgică îl amenință din nou pe Doru. Noi fusesem deja ajunși din urmă de fete din cauză că hohotele de râs ne împiedicau să mai alergam. În a treia tură Georgică nu mai apucă să îl amenințe pe Doru, pentru că Doru taie sala în diagonală, îi sustrage acestuia șapca de pe cap şi i-o arunca pe coșul panoului de baschet.
                Probabil n-ai să mă crezi când am să îți spun ce s-a întâmplat apoi, dar îți jur că aşa a fost: Georgică s-a oprit din alergare şi cu a lui impresionantă statură de 1.20m a început să sară spre coşul de baschet pentru a-şi recupera șapca. Eu m-am oprit din alergare, nici nu mi-a păsat că mă amenința profesorul cu o absenţă nemotivată, eu nu puteam să ratez şi faza aia. M-am oprit pe margine să o văd îndeaproape, presimțeam eu că o să îmi fac blog peste ani şi ani şi va trebui să povestesc cele întâmplate. Restul colegilor erau căzuţi pe jos, cu picioarele în sus şi se țineau cu mâinile de burtă. I-am spus profesorului că noi de fapt imitam dansul țestoaselor eșuate. Nu ne-a crezut. Ne-a pus să dăm proba de rezistenţă încă o dată. Ne-a durut în paişpe, a meritat.
Dacă te uiți la Parcul de Sud, Georgică era precum Butters


Georgică „Prizonierul”

                Altă oră de sport, același scenariu, Georgică refuză să părăsească vestiarul. Inițial ăștia au încercat să îl intimideze, Georgică nu s-a lăsat impresionat de faptul că era întors cu capul în jos şi ținut aşa de un singur picior, a insistat că el vrea să se schimbe în vestiar. Doru l-a pus jos şi apoi l-am întrebat cu toții:
-Dacă zici că vrei să te schimbi în vestiar, de ce vii îmbrăcat în echipament de sport la școală?
-Vreau să îmi schimb bocancii cu adidașii! a sunat răspunsul lui Georgică…
                Imediat după, văzând încăpățânarea lui Georgică, Doru şi Gavroche au cerut din public o curea solidă. I-au legat-o în jurul umerilor şi l-au agăţat în cuier. Georgică a rămas suspendat acolo toată ora de sport… Când ne-am întors l-am găsit zbătându-se… se chinuia să se dea jos.

                Georgică ne-a amuzat de-a dreptul şi de-a stângul pe toți. Era exact cât o jumătate de om şi nu s-a lăsat intimidat de găliganii de la a XII-a H, ceea ce este destul de ciudat, pentru că toți cei din liceu ne știau de frică… mă rog… exceptându-i pe ăia de la A, care erau mai golani că noi… bine mai erau câțiva golani mai mari decât noi şi la B… şi la F… şi la C… mă rog… să presupunem că ne știa de frica jumătate de liceu… aproape jumătate.

4 comentarii:

anelise spunea...

apropo de south park, tu semeni foarte mult cu cartman, ma uit la el si parca te vad pe tine cum gesticulezi, ti se muleaza perfect personajul.
p.s: ce mai face doru in prezent?

doaroDIANA spunea...

...si uite asa il gasesti pe Jorjica acum in cabinetul de psihiatrie cu ceva probleme nerezolvate din liceu...ce rauciuni erati ,dom'leeee

armin spunea...

Pai daca eu sunt Cartman Doru e Kenny... you bastards!!!

Diana nu cred ca Georgica face vizite la psiholog, pentru ca noi nu aveam nimic de impartit cu el, eram mereu provocati, deci nu cred ca are el sechele din cauza noastra. Si nu eram rai, faceam doar prostii de care acum radem cu pofta!

anelise spunea...

La multi ani armin de ziua barbatului!

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori