vineri, mai 28

Cea mai bună glumă proastă


                 Pe care am făcut-o eu de când mă știu, trebuie că a fost gluma pe care i-am făcut-o la început de liceu lui Buze. Ghici de ce i se zice Buze… hai încearcă să ghicești. Avea niște buze aşa de mari încât cea mai frecventă glumă pe seama lui era: „de ce nu se sărută Buze cu nimeni niciodată? pentru că dacă ar face-o nu şi-ar mai putea dezlipi gura de fată respectivă, ar fi precum o ventuză!” Cam aşa sunau răutățile pe care ni le împărțeam mereu. Bineînțeles că existau glume şi despre mine.
                Buze era un prădător. El se combina cu toate, avea câte o replică scârboasă, dar care mai apoi devenea intrigantă, pentru fiecare fată nouă pe care o cunoștea… şi tot aşa. Şi pentru că nu era el mulțumit de imaginea ce şi-o făcuse în faţa noastră a decis să mai pună ceva în plus. Ce era cel mai la îndemână?? Cum îți creste reputația băiat fiind?!? Hai că asta e cea mai simplă din lume… spui tuturor că o ai pe anaconda în chiloți. Asta mereu dă rezultate.
                Aşa a făcut şi Buze, ne-a spus tuturor că o are aşa de lunga încât poate să i-o tragă unei chinezoaice lejer, aia în China iar el în România - evident… deși cea mai mare realizare a lui a fost când i-a tras-o unei australience care mai şi călărea un cangur. Mă rog, ai inţeles tu ideea, nu îi ajungea chiar până în China, dar până la Budapesta tot ajungea.
                Eram pe la începutul anilor de liceu, iar acei ani, clasa a 9-a şi a 10-a, sunt anii în care începi să îți definești caracterul, scapi de copilărisme şi treci la adolescentisme. Cam aşa eram toți, fetele încă nu se epilau complet, încă mai țineau jurnal iar unele mai aveau celebrul „oracol”.
                Vin eu într-o zi la școală, intru în clasă şi îi vad pe Ana şi Mr. President (adică Mr. and Mrs. President, peste puțin timp, după ce o să ajungă President cunoscut în industria muzicală, am să scriu şi de el, ca să râzi în hohote în timp ce îi asculți hiturile) împreunați într-un mod ciudat în bancă. Asta nu era ieșit din comun, pentru că ăştia doi formau un cuplu. Curios din fire, m-am apropiat să vad care e treaba… ce se întâmpla pe acolo. Ei, am aflat că Ana găsise o legătura între lungimea anacondei şi a palmei. Nu știu cât de adevărată este treaba asta, habar nu am, dar în acele momente tocmai îl „măsura” pe President. Ghici de ce!!!

                După puțin timp îl vad pe Buze că intra în școală, era foarte mândru de el pentru că a ajuns la școală cu freza intactă – deci poate agăţa. În acel moment mi-a venit în minte cea mai bună glumă proastă… EVER!!! Am intrat în clasă, m-am dus glonț la Ana, l-am dezlipit pe Prezident de pe ea… şi i-am zis:
-Vezi că vine Buze! Știi cum se laudă ăsta că o are aşa de lungă că se scarpină cu ea pe spate… fă-i şi lui testul ăsta, dar când vezi rezultatul ai grija să izbucnești în râs şi nu uita să îl arăți cu degetul!!!
                Ana a acceptat imediat, pentru că era într-adevar o glumă foarte bună… şi foarte proastă. Ei bine, ies pe hol, îl găsesc pe Buze în faţa clasei şi îl abordez:
-Buzatule, ai grijă, nu intra în clasă pentru că fetele au descoperit o legătura intre penis şi palmă! Dacă intri or să te măsoare!!!
                Se uita Buzatu’ lung la mine… pune o mimă miloasă pe el… şi zice:
-Băi eu te înțeleg pe tine… e normal să fii complexat când o ai mică… dar a mea nu e…
                Imediat după ce mi-a zis asta, a intrat în clasă… cu palmele înainte. Ei bine… îți dai seama ce s-a întâmplat… Ana l-a chemat imediat la „maturatoarea oficială”, după a izbucnit în râs, a început să îl arate cu degetul după care încă vreo două fete aflate prin preajmă s-au alăturat Anei.
                Buzatu’ a ieșit negru de supărare pe culoar. A zis că își bagă pula şi că pleacă acasă. Înainte să iasă pe poartă i-am spus că trebuie să aibă mare grija unde își bagă puţulica, că oricum e mică, dacă îi mai taie cineva ceva din ea... A revenit la cursuri a doua zi… şi nu mai părea așa de mândru de anaconda lui.
                Deci eu cred că asta e cea mai bună glumă proastă pe care am făcut-o eu vreodată… adică pe care am inventat-o eu, nu vreo chestie copiată de la Jackass sau din vreo altă parte. Care e cea mai bună glumă proastă pe care ai făcut-o tu??

5 comentarii:

♥ Wanixa spunea...

glume proaste .. nu prea am facut` .. sau cel putin nu`mi amintesc acum.

armin spunea...

nu se poate... toata lumea a facut glume proaste... macar o data in viata

anelise spunea...

ei da, uite :http://anelises.blogspot.com/2010/05/gluma-proasta.html

Rafael spunea...

super tare:))marfa blog si interesant,mai putin cu istoria:)) nu imi place istoria

armin spunea...

ei... multumesc!

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori