luni, aprilie 26

Leapșa sub amenințarea parului

Şi când mă gândeam eu cum să lenevesc precum elefantul în pânza de păianjen… zdrang!... o leapșa… De la Iuliana. Păi din seninul cerului cum a căzut, nici să fi vrut şi nu m-aş fi putut feri…
Ia hai să vezi ce am răspuns:

1. Ai o poreclă? Poreclă zici? Voltron… Volty, pentru prieteni… plus: Miron Mitrea Mitraşcovici Mitrovici Mitrovievici Mitric… la dracu… le-am uitat… Doru le știe pe toate.

2. Unde locuieşti? București, România… sunt mitic de meserie… momentan posed rezidenţă în altă parte, dar este temporar.

3. Ce înălţime ai? Depinde de momentul zilei: dimineața măsor mai mult decât seara. În medie măsor cam… 1.65… cred?

4. Ai zi onomastică? Bineînțeles că am… doar că am uitat când este… şi ai mei prieteni uită şi ei în mod sistematic de ea.

5. Ce ocupaţie ai?  Pe diplomă scrie inginer. Şi scrie mare de tot. Şi după cum ai aflat deja, un inginer știe să facă de toate. Deci de profesie sunt inginer… ocupație? Orice… tu dă-mi de lucru că eu le rezolv.

6. Ai fraţi sau surori?  Posed una bucată soră mai mică. Cu care mă certam când eram mic pentru că se juca cu mașinuțele mele, în vreme ce eu nu aveam nicio atracție pentru păpusile ei. Acum conflictul s-a mutat şi ne certam pe dulap, care din noi să controleze partea mai mare a dulapului din camera noastră. Înainte ne certam şi pe calculator, dar tatăl nostru (care ne este în sufragerie) mi-a cumparat laptop, apoi am cumparat eu un router şi gata conflictul, Cu dulapul nu stiu cum facem.

7. Limba maternă? Da, am… de la mama mea…

8. Limbi vorbite? C++ şi puțin Pascal

9. Colecţii? Da, colecționez monede. Dacă ai pe acasă monede vechi, te rog eu nu le arunca… le vreau eu.

10. Număr la pantofi? Dar această mitrifică (asta vine de la mirific, dar a fost transformat după porecla mea) întrebare la ce o să ajute? Asta e precum aia cu înălțimea… la vreme o să vină şi o întrebare legată de capacitatea cilidrică a… vezi articolul cu legătura dintre ele.
11. Şcoli absolvite? Am început de la grădiniță… sper să le termin pe toate posibile… sper să nu sper degeaba… după ultimele calcule cam sper degeaba.

12. Materia preferată? Tu nu îmi citești blog-ul deloc observ… Istoria!!!

13. Ce hobby-uri ai? Îmi place să îl conduc pe Silver… deși recunosc că uneori îl cam las pe el să mă conducă.

14. Bani de buzunar? Îmi sună cunoscut conceptul… unde am mai auzit de el?? Parcă să zic că se refera la ceva ce ar trebui să am… dar…
15. Dorinţă? Îmi doresc să câştig mulți bani la Loto. Imediat după asta am să îmi cumpăr cea mai scumpă mașină cu motor pe combustie internă din lume iar apoi am să îi montez un sistem de alimentare cu GPL. Astfel sper ca porecla mea să se transforme în „scoțianul”.

16. Vise? Nu ţi le zic că poate ai învățat cum să îmi citești temerile în ele.

17. Număr norocos? Nu știu… nu cred că am… dar îmi place de 7 şi 13.

18. Ai vrea să revezi… îmi pare rău, sunt greu de impresionat. Nu vreau să revăd nimic.

19. Ai animale de casă? Eu nu am, dar are mama o pisică… se pune?

20. Sentimentul cel mai preţuit? Ăsta e alt concept ce îmi sună cunoscut… trebuie să am aşa ceva?? Dacă nu am ce se întâmplă? O să mor? Pentru că dacă se moare din asta presupun că îmi pot găsi unul… cred că aş alege extazul…cel care vine imediat după agonie.

21. Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţă? Sunt tentat să indic ziua de 17 aprilie 2009… şi sper să conteze dracului la ceva, pentru că mi-am cuplat hardul extern pentru asta… muncă grea domnule.

                Cam asta a fost… Mai departe? Să o dau eu mai departe? Păi… cui să o dau? Păi… am să o dau tuturor care au citit-o până la final… deci atenție, sunt 21 de întrebări, dacă ai citit până la 20, nu o faci… dacă ai citit până la final… o faci şi tu. Clar? Eu zic că da.

6 comentarii:

anelise spunea...

nu am citit tot, am scapat ;))

armin spunea...

da daaa... sigur ca nu... ce am răspuns la ultima întrebare??

aiacuparu spunea...

Eu am facut-o, leapsa zic :D
Concluzie : cumpata-ti un dulap separat, intelege-o ca e femeie si are nevoie de spatiu pentru rochitele si pantofi. :D

armin spunea...

nu prea mai este loc in camera noastra de un alt dulap... cred ca am sa ma mut in alta parte, in felul asta toata lumea va fi fericita!

♥ Wanixa spunea...

eu am citit pana la 20, dupa cum ai spus` nu o sa fac aceasta leapsa.

ps`: eu pe 17 aprilie mi`am reformatat calculatorul` .

:)

armin spunea...

hahahahaha... astept raspunsurile tale...

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori