luni, aprilie 19

Fraze celebre… legendare chiar


                  Cei ce mă cunosc s-au obișnuit deja cu concentrația foarte mare de fraze stupide pe care le răspândesc în atmosferă… aproximativ oricând. Cei care nu mă cunosc… deja nu își mai doresc asta aşa de tare...

Accentul italienesc

                Eram la broscari şi ieșisem în oraș cu Antonio. Motivul era reprezentat de câțiva amici de-ai lui din Italia, sosiți în vizită pentru un week-end. Ne-am întâlnit cu toții, ne-am așezat la o masă şi ei au început să vorbească… în italiana, bineînțeles. Italiana are foarte multe cuvinte care seamănă cu cele din română plus câteva care seamănă cu aceleași cuvinte, dar în alte limbi cunoscute de către mine (şi eu cunosc multe limbi… foarte multe… cele mai multe… din lume), drept urmare puteam să intuiesc ce vorbeau intre ei. Nu mă simțeam foarte deranjat de faptul că nu înțelegeam mare lucru pentru că la televizor era un meci de fotbal… mă uitam la ăla.
                La un moment dat, Antonio a vrut să mă bage şi pe mine în discuție, că prea stăteam eu cu ochii beliţi în televizor, astfel şi-a rugat prietenele să vorbească în engleză, ca să înțeleg şi eu. Au schimbat ei între ei câteva replici şi apoi cum-necum mi-a venit şi mie rândul să iau cuvântul în mijlocul lor… ei da… ghici ce am zis? Nuuuu… hai… încearcă să ghicești… hai lasă, îți zic eu mai bine:
-I will now try to speak english with an italian accent, so you can understand better… eeeiii? dar nu oricum… ci cu un evident accent italian copiat întocmai după filmele de la „Lemnul-sfânt”!
                După câteva minute le-am cumpărat bere… în semn de mulțumire că nu m-au luat la bătaie…
 
Releul GSM – morții lui!!

                Eram cu Moraru „Biletaru” şi Fifi în Saturn la Liberty Parade. Doar noi trei, ne distram de minune… După ce ne-am distrat noi în stânga şi în dreapta cu cine am găsit – şi era cam nasol, că le găseam doar combinate sau doar în grup mai mare ce includea şi masculi liberi, deci era dificil să intervenim – eu… deci se cosemnă la dosar, da? EU le-am văzut… erau vreo 5 sau chiar 6. Nu știu cum, dar răsăriseră parcă din nisip fix lângă noi. Am intrat în vorba cu ele, ne-am prezentat, s-au prezentat iar apoi am început să discutam… amical. Din vorbă în vorbă am aflat că sunt proaspete studente… boboace… la Politehnică. Mi-am zis… gata astea sunt… le-am găsit… praf îi fac pe ăștia doi, Moraru e economist iar Fifi… Fifi este… combinatozaur… cred… nu l-am întrebat niciodată, cred că a terminat ANEFS-ul, cred… deci ei habar nu aveau de treburi inginerești. Ei şi încercam eu să găsesc tema cu bătaie spre inginerie şi nu reușeam. Cand deodată… am fost binecuvântat… s-a deschis cerul şi o lumină albă şi clară s-a revărsat asupra mea… din spate se auzea corul bisericii cântând simplu: aaaaaaaaaaaaaaaa! De ce? păi pentru că tipa aia bunoacă a scos telefonul din gentuță şi încerca să sune pe cineva. Fix înainte să plecam la mare, avusesem eu o conversație cu vărul Emil pe tema telefoanelor mobile… el mi-a spus că un releu GSM poate să facă faţă doar la 15000 de numere… tot înainte de a pleca, auzisem eu la radio că în acel week-end erau așteptați aproape 50000 de oameni la Paradă. Deci replica mi-a venit imediat:
-Dragă, dar nu spuneai că ai intrat la Poli la Electronica şi Telecomunicații??
-Ba da… de ce mă întrebi?
-Păi… mi-am început eu legendara replică… tu nu știi că un releu GSM nu poate tine decât 15000 de oameni, în vreme ce aici sunt cel puțin 50000…
                Nici nu mă mir că au plecat… La vară mergem iar la Paradă… cine vrea să meargă cu noi? O să mă asigur că nu agaţă nimeni nimic…

Credeam că visez

                E cam dificil să o zic pe asta, dar am să fac un efort supra-omenesc. Se făcea că era noapte, da? Se mai făcea că eram eu închis într-o cameră la munte cu o fată, da? Pe fata aia o chema… Ana… parcă… Ana-Maria – daaa, aşa o chema, țin eu minte că i-am urat „La mulți ani!” de Sfântă Mărie. Ei şi ghici tu ce făceam? Exact… fix aia făceam. Băi şi nu-ţi spun că la un anumit moment dat mi-a venit mie să îi spun ceva, sau să o strig… sau dracu știe ce a fost în capul meu… şi i-am spus ce aveam să îi spun, iar la sfârșit i-am spus şi pe nume, ca să știe că vorbeam cu ea… deși nu mai era nimeni în cameră… dar i-am spus pe nume: Anca… ce a urmat după? Eu mă mir cum de am scăpat fără un roundhouse kick to the face:
-Cum mi-ai zis? a întrerupt ea brusc… ostilitățile
-Aaaaana?
-Mi-ai spus Anca…
-Nuuu…
-Ba da… de ce mi-ai spus Anca?
-Credeam că visez!
                Știu că ţi se pare ciudat… dar a ținut… a ţiinuut… nu mi-a venit să cred. Eu deja mă gândeam cum am să îmi oblojesc rănile… dar nu a mai fost nevoie… a ținut. Pentru că această întâmplare e un pic mai... diferită față de celelalte... mi-am permis să schimb aproximativ toate detaliile... adică nume, locație... cam tot înafară de "frază"... sper să mă înțelegi...
                Astea sunt doar câteva faze… mai am câteva… Dar tu? Tu ce fel de prostii ai spus??

6 comentarii:

aiacuparu spunea...

Nu te-ai putut abtine, nu? Ai uitat de alte faze precum cea din club, cu fetele pe invers...si...sigur sigur mai ai in desaga, ar trebui sa schimbi topicul blogului...:D

armin spunea...

fetele pe invers?!? nu stiu despre ce vorbesti... I know nothing...

anelise spunea...

una din replicile mele a fost la munte, in sibiu, cand toata lumea s-a dus in patuturile lor..cel putin asa credeam eu, la fel eu si respectivul tip numai ca la un moment dat am avut nevoie la toaleta..m-am dus frumusel eu, am reventi in camera, era intuneric bezna cand zic ceva de genul: "so...can we get laid??" aici eram inca in picioare apoi m-am apropiat de pat, si am incalecat pe respectivul numai ca era ceva ciudat...omu' parea mai gras sau ceva de genu, prima data nu mi-am dat seama, cand m-am trezit eu mai bine venise in vizita un amic la noi in pat.... asa ca uite-ma pe mine cum stateam eu pe doi tipi, celalalt spunand " pai si..cum ramane cu ce ai zis??".
a doua replica idioata am spus-o profei mele de religie, eram la ora de informatica, lejereanu totul, si intra si profa de religie..se aseaza ea comod incepem sa vorbim...la care eu zic la un moment dat "bine fata!" :O. secunda 2 m-am facut rosie toata, si toata lumea a inceput sa rada...cum sa-i zic profei asa ceva?? dar nu s-a suparat pe mine, nici nu am primit vreo nota mai mica :D

armin spunea...

bine fata?!? aaahahahahahahahaha

doaroDIANA spunea...

stii gargariselele alea plangacioase care oricine le are cu un amic bun cand ii e lene?iaca "filizofam" eu cu o amica despre cat de grea e viata......si asta la un pahar cu vin....dupa multe miorlaieli despre Romanica si situatia actuala,cand sticla de vin era urata deja de goala ce era,a venit si concluzia zisa cu voce tare : fata,greatza vea rau de tot! "(culmea e ca aia m-a si inteles)

armin spunea...

pai si normal ca te-a inteles... doar consumaserati impreuna vinul...

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori