vineri, aprilie 16

Chestionare avem... chetionareeee


                Ei da, încă un chestionar:
1)Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al 4-lea rând: Păi cel mai la îndemână îmi este articolul meu pregătit pentru conferința din urbea semaforului, dar ăla nu are 18 pagini… o să iau altceva: "Le paragraphe A.2 est consacré aux interactions entre les éléments du triplet tribologique, qui régulent le fonctionnement articulaire et doivent également être pris en compte dans une étude tribologique réaliste." – teza de doctorat a Anei
2) Fără să verificaţi, cât e ora?: 19.17

3) Verificaţi!: 19.18

4) Cum sunteți îmbrăcat?: am asortat un tricou bleu cu o pereche de blugi de o culoare un pic spălăcită iar în picioare port cu mândrie nelipsiții adidași albi

5) Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?: mă uitam pe sciencedirect după niște articole

6) Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?: e unu mai nebun cu o bormașină pe hol… dă găuri… în tot ce găsește

7) Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?: marți, am luat prânzul în oraș

8) Ce-aţi visat ieri noapte?: am visat că dormeam… şi am avut dreptate

9)Când aţi râs ultima dată?: adineauri

10)Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?: două diagrame de difracție şi câteva poze făcute la TEM pe niște probe ce nu le cunosc

11)Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?: o casă şi un Ferrari

12)Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?: Tunurile din Navarone

13) Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?: un rrom care cerșea… în română

14)Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?: Raluca-Maria

15)Şi dacă ar fi vorba de un băiat?: Bogdan… sau Ştefan… sau Matei

16)V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?: NU!

17) Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?: FC Vaslui – FC Brașov


                Ei şi acum… acum vine partea cea mai frumoasa… partea în care eu trimit leapșa mai departe:
-Eu, armin… cu „a” mic… am plăcerea de a te anunța… că acest chestionar îl mai poți găsi completat şi de: Petronela Semafor, Iulianei (știi, de fapt nu o cheamă aşa, dar eu nu am să îi dezvălui identitatea reală… pentru că nici eu nu o știu) nu i-o dau pentru că am impresia că a făcut-o deja, Oana – că nu am mai auzit nimic de la ea de ceva vreme, Magda, Miss Wanxia, Miss G, doaroDIANA şi bineînțeles Florin. Dacă am uitat pe cineva – NU am făcut-o intenționat.

2 comentarii:

Petronela spunea...

misiune indeplinita!

armin spunea...

receptionat...

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori