miercuri, martie 31

Premiul întâi… cu coroniță


                Săptămâna Patimilor pe curu’ meu… asta e săptămâna lepşurilor. Ei bine, ghici ce? M-am ales cu încă una… după ce domnișoara Petronela Semafor mi-a arătat culoarea roșie pentru că am determinat-o în mod pașnic să umple tastele calculatorului cu salivă, s-a răzgândit şi a decis să îmi arate culoarea verde (dacă interpretezi iei ban) şi să mă fericească cu o alta leapşă. Ce drăguț din partea ei.
                Acestea ziind fise va trebui să fac următoarele:
1.       Să postez premiul!
Asta e premiu? Rili? Ok… 

2.       Să scriu din partea cui e premiul!
Dar vai… mulțumesc… mulțumesc foarte mult… ce să va zic… mă simt foarte emoționat… nu credeam că am să vorbesc niciodată din aceasta postură… sunt foarte fericit şi aş vrea să îi mulțumesc Petronelei pentru premiul acordat. Mulțumesc!
3.       Să ofer premiul la 12 prieteni!
Eu nu am 12 prieteni… iar ăia pe care îi am nu au blog… deși îl suspectez pe unul din ei că îl citește pe al meu… Ok, fie, am să dau mai departe premiul: doamna profesoară Oana, Magda, Miss G., Miss Wanixa, Florin, Cornelia, Sophie  şi Alis… îmi pare rău, asta-i tot ce am putut să strâng, sunt la început şi nu cunosc prea multa lume… mă rog… eu cunosc, dar nu mă cunosc ei pe mine.
4.       Am afișat deja linkurile…
5.       Să le dau de știre printr-un comentariu pe blogul lor…
Asta nu are să se întâmple, îmi pare rău!
6.       Să fac o lista cu 10 lucruri ce îmi plac
          Asta nu are nici o legătură cu leapșa… dar… mă rog… mă simt generos azi: iată lista

3 comentarii:

Miss G. spunea...

Ma simt flatata :)

semafor spunea...

:)) ti l-am dat ca poate asa te astamperi si nu-mi mai iei somnul facandu-ma sa ma gandesc la inghetata.azi am umblat jumate de iasi cas a gasesc inghetata de mango :P

armin spunea...

si ai gasit intr-un final? au ba?

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori