luni, martie 22

Lepșa


                 După ce m-a supus unei complexe analize psihologice în privat, Alis a decis să îmi paseze o leapșa. Prima mea leapșă…

·         Primul cuvânt pe care l-am rostit, a fost o scandare: Pleacă din Ghencea ciobane! Vinde! Pleacă! Indiferent de rezultat, tot vei fi contestat! Huoooooo

·         În prima mea zi de şcoală generală: am băgat-o în sperieți pe doamna învățătoare cu țipătul meu… îmi prinsesem mâna în scaunul de la bancă


·         Primul meu sărut: a fost cu fata ce a decis să mă scape şi de virginitate, a fost clasic, nimic special… întâi ne-am bătut şi în timp ce încercam să ne strângem de gât unul pe celalalt ne-am trezit bot în bot

·         Prima formație care mi-a plăcut la nebunie: aaaahhh devine din ce în ce mai plăcut, abia aștept să râdă prietenii de mine… Five

·         Primul CD cumpărat: ATB – Dedicated (original, cu hologramă, să plesnească invidia în tine şi mai multe nu)

·         În prima zi de liceu: am fost dezamăgit deoarece colegii mei, nu erau aşa cum mi-i imaginasem eu, imediat după asta am început să-i analizez pe băieții prezenți, vroiam să vad dacă e vreunul mai frumos decât mine… nu era niciunul… am fost fericit

·         Primele cuvinte pe care mi le-au adresat prietenii mei: „Aici e H-ul?” sau „Bă, ești stelist?? Sau câine??”

·         Prima zi de facultate: nu m-am dus, în a doua m-a pus profa de chimie să șterg tabla… aia mare din amfiteatru

·         Prima restanță: grrrr… anul 1, la analiză matematică… îmi dăduse note pe cele trei părți ale lucrării, după care face media: (4+5+6)/3= hmmm… 4! Ai picat! (mă rog, e posibil să fi avută ceva motive să mă pice… niște absente… un parțial picat şi el… să zicem că avea motive)
·         Prima zi la locul de muncă: nu am muncit niciodată, nu plănuiesc să schimb asta. Am fost pe aproape de câteva ori, dar am scăpat

·         Prima oară când am postat pe blog: știu eu… e greu de zis… cred că ar trebui să fie pe undeva pe la sfârșitul verii-începutul toamnei din 2007.

Ei da, cam asta a fost… prima mea leapșă. Trebuie să îmi spun şi impresiile ce mi-au rămas după ce am făcut-o? Sau trebuia să o scriu cu o piatră în gură?? Să îmi spună cineva care a mai făcut…
     Iar acum, blogger bun ce sunt am să o trimit şi eu mai departe… să zboare… ca puiul din reclamă… către: Petronela Semafor (după ce am verificat mai atent, am observat că a făcut-o deja)doamna profesoară Oana, Magda, Miss G., Miss Wanixa, Florin, Sophie şi Iuliana – sunt confuz, nu știu dacă o cheamă aşa… își ascunde bine identitatea… după par… cu care sper să nu lovească… sper… 
     Adică o dau și eu mai departe bloggerilor ce trec pe aici... doar de ăștia știu... deocamdată... mai e cineva? Să subscrie.  Plus, mai am eu încă o leapșă de completat... dar o sa o fac mâine... promit...

14 comentarii:

asteptandlasemafor spunea...

Bat matanii si ma inchin cand ma gandesc la cat de usor am trecut de examenul de la matematici aplicate in economie din anul 1 de facultate.

armin spunea...

credeam că îmi atragi atenția asupra faptului că ai completat deja acest chestionar... dar mi-am dat seama la timp și am modificat... la-la-la-laaa

cât despre examenul de la matematică... baftă mare ai avut... dar mă rog, asta e, trebuia să am și eu o restanță, nu? altfel altcineva nici nu ar fi avut cine să mă mai pice... sau... ar fi avut... nu mai contează, am terminat, am avut restanță, totul a ieșit bine...

asteptandlasemafor spunea...

Sa stii ca am avut bafta dat fiind ca nu am facut nici macar o adunare si-o scadere in timpul liceului. Iar de restanta nu am scapat dupa cum se vede si in lepsuta completata. :P

Miss G. spunea...

pai poate mai trec si altii pe la tine,admiratori secreti, cine stie. sau, preferabil, admiratoare.onoare mare pe capu' meu.ma pun pe treaba :P

armin spunea...

admiratori secreți?? hahahaha... poate... cine știe?
ok, aștept să termini ca să pot citi...

Magda spunea...

Ole! Ui amu ma pun pe treaba!
Ti-s datoare cu o bere Guinness( preferintele omului sunt respectate), pentru primul comentariu!Mersi!:D

armin spunea...

am câștigat și un Guinness... deja viața virtuală o depășește pe aia reala... poate renunț la ea... hahahahaha

Magda spunea...

Gata! Hai ca am fost viteaza!

armin spunea...

vazut... citit... adaugat ce era de adaugat...
Speedy Gonzalez ma invidiaza... des...

Magda spunea...

:)) O fi Tac'to!...stii reclama

aiacuparu.wordpress.com spunea...

Cum indraznesti miselule sa zici ca asta e prima ta leapsa??!!! Ntz Ntz, lipses putin si-ti faci de cap...tii tu minte chestia aia cu "durerile copilariei" - si aia fu tot leapsa...pfff
Sa vaz daca am timp sa ma achit si eu de leapsa in cursul zilei de azi.

armin spunea...

well... all hail mighty "par" si e prima leapsa pe care am luat-o... am mai dat eu... dar e prima luata...

oana7327 spunea...

promit sa onorez leapsa cat mai curand (apropo, mi-a placut aia cu "doamna profesoară") :P

armin spunea...

ok... astept... si eu... si ceilalti...

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori