luni, martie 29

Încă o leapșă


               Din nou de la Alis. Ar trebui să răspund cu A şi F după care să argumentez… hmmm… pot să fac asta, uite:
1.       Există lucruri pe care le regret în trecutul meu şi aş vrea să le schimb:
F: M-am gândit bine, nu vreau să schimb nimic, riscul de a-mi modifica personalitatea odată cu ele e prea mare… iar mie îmi place cum sunt.
2.       N-am tras niciodată țeapă la întâlnire:
F: Pe cuvântul meu…
3.       Mi-e teamă de înălțime:
F: Nici o cale în iad.
4.       Nu am nici o obsesie:
F: Piticii mei se gândesc să își extindă colonia. Eu sper să nu mă cucerească complet.
5.       Nu m-am îndrăgostit niciodată de un prieten:
A: Nu m-am îndrăgostit niciodată de o prietenă.
6.       Cred în minuni:
F: Îl știi pe Toma? E rudă cu mine.
7.       Sunt dependent de ţigări:
F: Nu simt nevoia să dezvolt subiectul.
8.       Ador vinul roşu:
A: În anumite situații este indispensabil. Plus că e de sute de ori mai bun decât orice tip de băutură alcoolică – exceptând Guinness-ul.
9.       Culoarea mea preferată e albastrul:
A: Da, aşa e.
10.   Am să sar peste acest punct… e prea… prea de tot. Nu poți să mă întrebi aşa ceva.
11.   Vorbesc singur:
F: Eu nu vorbesc niciodată singur. Vorbesc cu prietenul meu imaginar.
12.   Plâng din orice:
F: Ultima oara când am verificat nu aveam nisip în păsărică… de fapt nici păsărică nu o aveam… deci: NU!
13.   Cea mai bună prietenă a mea este o fată:
Hmmm… nu știu ce să zic… sunt confuz.

                Eu nu vreau să supăr pe nimeni, deci nu am să nominalizez pe nimeni mai departe.

2 comentarii:

aiacuparu.wordpress.com spunea...

Deeeciii, ultima data cand ti-ai simtit mascullinitatea incerta a fost la mare, si ai verificat nisipul din slipi....hmmmm :))))))
Am avut de recuperat cu cititul, leapsa a fost oricum geniala :D

armin spunea...

hahahaha... se poate interpreta si asa... si chiar e adevarat... ultima oara cand a trebuit sa ma uit in slip ca sa ma asigur ca nu s-au suparat pe mine si au plecat... eram la mare... cred ca aveam si ceva nisip in ei... nu mai tin minte exact.

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori