luni, martie 15

De... moral


                S-a chinuit un pic să deschidă ochii după ce a sunat ceasul… a căutat ceasul pe noptieră… întâi l-a dărâmat, apoi l-a ridicat de jos şi i-a oprit soneria. Cu foarte mult calm a demarat operațiunea „dă pătura la o parte”, acțiune pe care a dus-o la bun sfârșit prin mișcări necontrolate ale membrelor.
                S-a ridicat în fund fără să pună picioarele jos… amintirea acelei camere nenorocite de spital cu pardoseala înghețată încă îl bântuia… a căutat papucii plimbându-și piciorul stâng foarte aproape de covorașul moale şi pufos așezat lângă pat tocmai ca  să elimine acea amintire foarte neplăcută. A găsit papucii de casă exact în același loc în care îi lăsase cu o seară înainte. S-a încălțat cu ei… erau călduroși… foaaarte călduroși.
                S-a târât mai mult decât a mers până la geam, întâi a ridicat jaluzeaua după care a trebuit să deschidă geamul cu o foarte mare grimasă pe faţă… soarele îi bătea direct în ochi.
                A deschis larg geamul, a tras aer proaspăt în piept după care a exclamat:
- Băgami-aş picioarele în ea de treabă… e luni!! O frază cuprinzătoare… de… moral… demoralizatoare…

17 comentarii:

Miss G. spunea...

stii vorba aia...after M onday and T uesday, even the calendar says W T F!:)

armin spunea...

hahaha... daa... am vazut o poza cu ceva de genul asta pe net... oricum, ziua de luni e aproape gata...

oana7327 spunea...

o Doamne! cat de bine te inteleg!! pe mine ma apuca sentimentul asta incepand cu dupa amiaza de duminica.

partea buna din postul tau e ca macar e soare cand te trezesti tu. eu deschid geamul si mi se lipeste bezna de ochi. ce poate fi mai deprimant? sa si ploua... :(

armin spunea...

hai... capu' sus... e seara deja... a trecut lunea...

oana7327 spunea...

da, dar a venit martea...3 ceasuri rele...alea, alea...
anunta-ma cand e vineri, da?

aiacuparu.wordpress.com spunea...

Oanaaaa, e Viiiiineeeeriiii! :D
Armin....chiar asa setat esti pe iepurasi :)))

Mai e putin...si vineeee viineeeee primavara!

armin spunea...

s-a intamplat ca iepurasii sa imi stea in cale luni de dimineata... nici nu si-au dat seama cine s-a incaltat cu ei... si tocmai mi-am adus aminte de altceva ce mi-a stat in cale... cred ca chiulesc de la birou ca sa scriu...

oana7327 spunea...

de ce ma minti???? de ce-mi dai sperante desarte??? nu-i frumos sa-ti bati joc de un biet om in campul muncii!

Armin, putem comenta la acest post pana vineri?

armin spunea...

ok... dar vineri una dintre voi trebuie sa urle: e viiiiiineeeeeerriiiii!!!!

aiacuparu.wordpress.com spunea...

EUUUU o sa urlu evident, o sa scriu unul din posturile prin care elogiez vinerea....
Oana, serios acum, am crezut ca functioneaza, eu ma mint de luni cum ca ar fi vineri, asta imi da putere sa razbesc, ca atare ma bucur de 4 pseudo-vineri :)))
Pana si colegii mei ma injura, daca ma intrebi ce zi e : E VINERI mereu, deci nu ma mai intreba! Traiesc o perpetua vineri, mi lovz vineri...si azi e tot vineri...
Campul muncii spui...frumos zis, eu ma cred sclav pe plantatie, ca aia mici slabi si nefericiti de prin Africa.... :(

oana7327 spunea...

la mine zilele sunt atat de diferite una de alta incat nu ma pot pacali ca e vineri: luni am de la 7, marti am cu nesuferitii de la 11 A, miercuri sunt de serviciu pe scoala, joi am 7 ore....

aiacuparu.wordpress.com spunea...

Vezi mai Armin, aici motive sa te plangi ca e luni, nu la tine...sau la mine....pe aia de la 11 A pedepseste-i! :D
Armin, ce-ti mai fac iepurasii? :))))

armin spunea...

daa...aia de a 11-a sunt chiar salbatici... zici ca au crescut in jungla, pe cuvant...

iar draga Iuliana, iepurasii ca iepurasii... dar sa vezi soriceii... acolo chiar e de vazut si urmarit...

oana7327 spunea...

azi e miercuri, nu? hai ca nu mai e mult pana vineri!

oana7327 spunea...

E VIIIIIIIIIIIINERIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!

armin spunea...

woohooo

aiacuparu.wordpress.com spunea...

Viiiiiineeeriiii!!!! - esti liber sa sadicizezi soriceii- orice ar insemna asta! :P
Sa avem un weekend de pomina!

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori