marți, martie 30

Aparent nu pot să fug


                Pentru că sunt prins şi lepşuit în mod constant. Prima e de la Alis, care mă somează să scriu despre cele 10 lucruri pe care le urăsc din adâncul sufletului meu… o să fie mai greu să le aleg pe alea 10:
1.       Formele fără fond: adică vedetele de carton, ziarele de scandal, paparazzi, machiajul în exces… şi aşa mai departe.
2.       Fuga ochilor lași: eu am îndeajuns de multe coaie cât să ţi-o spun direct şi în faţă, ai putea să faci același lucru şi să îți câștigi respectul.
3.       Iarna şi toamna: e frig… şi urât… şi plouă… şi bate vântul.
4.       Urăsc când în loc să îţi accepţi greşeala, încerci să îmi demonstrezi că tot tu ai dreptate… Iubesc să te fac să realizezi că ai greşit, exact când tu îţi susţii nevinovăţia… pur şi simplu îmi place expresia feţei.
5.       Te urăsc din inima când vii să îmi plângi pe umăr… nu mă interesează că te-a părăsit – probabil avea motive… nu mă interesează că nu vrea să ţi-o tragă – poate că arăți respingător… nu mă interesează problemele tale personale – pentru că nu mă interesează.
6.       Urăsc taximetriștii: stimabililor, trebuie să învăţaţi că lumea lasă bacşiş ca data viitoare să conduceţi mai prudent şi respectând regulile de circulaţie.
7.       Urăsc lucrurile comune, cele după care toți se dau în vânt: nu am citit „Codul lui Da Vinci” pentru că toți îl citeau la vremea aia, nu o să îmi iau niciodată iPhone şi mi-am schimbat tonul de apel pentru că s-a „gândit” altcineva să îl preia… copy-cat… şi nu era o melodie comună.
8.       Urăsc cuvântul „niciodată”… ar trebui exclus… şi interzis.
9.       Urăsc şantierismele… şi nimeni nu mă poate obliga să port o discuție cu unul ce le poartă în sânge.
10.   Îl urăsc pe „cel al cărui nume nu poate fi pronunțat pe blogul meu”: Pleacă din GHENCEA!
11.   O să te urăsc şi pe tine dacă ai să îți formezi o imagine despre mine doar după rândurile de mai sus.

Iar acum am să rezolv şi tirul de întrebări abătut asupra mea de către Iuliana, iar dacă nu o cheamă aşa, atunci pe masa de Paste o să pună mielul de la mine. Acum trebuie să alung ura din suflet şi să vorbesc despre lucrurile care mă fac fericit… mai bine denumeam articolul „antiteză”:
1.       Îmi place să conduc fără țintă, fără o oră la care să ajung… îmi place să ajung în intersecție şi să trag de volan fără să mă uit la indicatoarele de direcție. Mă relaxează, simt cum mi se încarcă bateriile, mă rup de tot când am covrigul în mână, nimic nu mă poate atinge în perioadele alea – dacă nu scrie pe el TIR, sau dacă are o masă mai mare de 1,5 t.
2.       Marea… Costineștiul… eeeh… răsăritul lângă epavă… plaja…
3.       Iubesc vinerea… mai ales dacă e ora 17. O asociez mereu cu termenul „liberare” sau „libertate”. Mă face mereu să mă simt bine… şi liber.
4.       Iubesc un zâmbet… fără nici un motiv, sau cu un motiv anume… Mereu îmi dă o senzație plăcută.
5.       Nimic pe lumea asta mare şi… mare… nu mă face să mă simt mai bine decât să fiu în mijlocul prietenilor mei.
6.       Mirosul de iarbă… cosită, la ce te gândeai?? E un sentiment care pentru mine nu înseamnă decât un singur lucru: vine căldura.
7.       Un film bun… întotdeauna mă scoate din amorțeala… întotdeauna mă face să mă simt bine.
8.       Întotdeauna mi-a plăcut să încerc lucruri noi… şi dificile… sentimentul pe care îl am după ce văd că îmi reușesc… este unic. Iar te-ai gândit la prostii… recunoaște… şi eu… hahahahahaha
9.       Pozele… mereu mă apostrofează prietenii… mereu se iau de mine pe motiv că am aparatul foto lipit de mână… dar după ce se uită la poze… peste ani şi ani… ei da…
10.   Cred că cel mai bine mă simt când mănânc înghețată… cine nu vede entuziasmul din ochii mei să își pună ochelari.

11.   Mă simt foarte bine știind că tu citești articolul meu şi nu îți schimbi în nici un fel părerea despre mine.

6 comentarii:

semafor spunea...

aaaaiiiiissss crrriiiiiiim! bai sadicule,dupa ce ca mi-ai provocat averse semnificative in cavitatea bucala cu povestea cu inghetata facuta de bunica taa acu mai ai si pe blog poza unde te infrupti din bunatate de inghetata1 rusineeeeeeee!

armin spunea...

sadic?!? .... eu?!? hahahahaha ca sa te scutesc de o moarte prin deshidratare, am sa public un articol si despre inghetata aia si am sa pun o poza... si dupa marca ai sa o poti gasi si tu...

aiacuparu.wordpress.com spunea...

:D Ooookkkk...nu esti tipul supportiv, trebuie lucrat la asta....insa...nu imi imaginez ce poate fi relaxant in condus...nooppe, desi Semaforul are aceiasi placere, nu pot sa imi dau seama de ce....in rest....esti tu...ce sa facem, te acceptam asa! :)
As aprecia daca nu m-ai copia, verifica la mine pe blog cam de cand iubesc eu vinerea, si o sa-ti dai seama ca nu ai cum sa te lansezi in competitie, dragostea aia e deja luata, gaseste-ti altceva! :P

armin spunea...

bine... o sa ma iubesc cu joia... in acesc caz... iar iubirea noastra va si lunga si infloritoare... iar tu vei deveni geloasa...

cdszx spunea...

"Îmi place să conduc fără țintă, fără o oră la care să ajung…"[...] sa privesc apusul cum se stinge in mare..in timp ce ma gandesc la petalele de trandafir pe care ti le-am presarat pe trupul gol ultima oara..

Boem ca intotdeauna.. Ramai ultimul romantic incurabil..

armin spunea...

unde-i Titi sa ma apere de prieteni?

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori