marți, martie 30

Aparent nu pot să fug 2


                Alis m-a prins din nou… Dar îți pot promite că nu va mai exista şi episodul 3 din acest serial. Pe cuvânt!
                Cică trebuie să vorbesc în imagini… o să îmi fie cam greu… dar am să încerc… să vedem ce iese:
1.       Ce mă face să-mi ling degetele? 

Întotdeauna îmi ling degetele după ce mănânc pepene roșu…

2.       Ce-mi încântă ochii?

Ooooo da…

3.       Ce miros mă încântă?

Sau poate era doar… dar nu as găsi poza care să descrie mai bine… va trebui să te mulțumești cu asta.

4.       Ce mă emoționează cel mai tare?
Fără comentarii 
5.       Care e cel mai bun lucru de făcut după sex?

sau

Îmi pare rău, prea amuzant că să mă pot abține.

6.       Ce îmi lipsește cel mai tare în acest moment?

Ei…

7.       Care e cea mai mare fantezie sexuală a mea?
Pai, îmi pare rău, dar nu mai am… 
Şi ca să fiu malefic până la capăt… leapșa asta am să o trimit tuturor celor care îmi citesc articolul! Mu-ha-ha-ha-haaa [râs malefic].
 

7 comentarii:

anelise spunea...

doar ti-am zis ca am declarat saptamana lepsuirilor :))

Magda spunea...

:)) Indeed, a fost funny! Cel putin cea cu plecatul/dormitul...:)))

P.S: Cum mama d**** ai pus pozele alea! ca-mi si pusca o vena!:))

Magda spunea...

Hai ca m-am descurcat:D Mai greut, dar a mers:))

armin spunea...

buuun... acu verifica-ti e-mail-ul...

aiacuparu.wordpress.com spunea...

Eu nu am citit articolul...

armin spunea...

ok, daca zice cineva ca l-ai citit sa mi-l arati mie... sa vezi ce-i fac...

aiacuparu.wordpress.com spunea...

Am hexecutat leapsa, n-am putut a ma si anume disimula...

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori