luni, februarie 8

Respect

     Nu am mai auzit de mult de băieții de la Cassa Loco, dar după o repriză de blogging (adică alergare dintr-un blog în altul) am ajuns pe blogul lor. Sunt destul de amuzanți – de parcă nu știam – şi printre articole am găsit şi clipul de mai jos. Cu toate că nu e prea reușită melodia mă bucur că cineva a pus mâna şi a făcut ceva în acest sens. Sper să urmeze şi alții… că sunt destui cei care doar arată cu degetul… aşa cum fac eu acum.
     Respect celor trei „loco” Bogdan, Leonard şi Cosmin.



     O zi perfectă!

4 comentarii:

Alis spunea...

vaii nu pot sa-i suport pe cei de la cassa loco...cu multi ani inainte erau o prezenta mai placuta dar acum sunt toti numa fitze

armin spunea...

uite cum scot limba la tine... uite... uite... uite, vezi??? uite... ai văzut???

Alis spunea...

ehm...stai asa...stai...aaa , gata am vazut-o

armin spunea...

très bien, mon chéri!

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori