luni, ianuarie 25

Taximetriştii episodul 2

Tuşul umed de pe permis

  Abia ce dădusem jos lămâile din geam, fapt pentru care eram foarte mândru, nu mai reprezentam punctul de interes „ferește-te de ăla” în trafic. Mergeam liniștit spre casă, aş fi putut să mă grăbesc pentru că aveam a dracului de multă treabă neterminată acasă, dar am zis că nu are rost, pentru că plouase în ziua respectivă şi carosabilul era umed (nu simt nevoia să dezvolt ideea asta). Cum în zona în care locuiesc eu este mereu aglomerație pe străzi, indiferent sensul de deplasare, eram cât se poate de atent la trafic chiar dacă redusesem deja viteza de deplasare.
  Doar că, nu prea se întâmpla nimic notabil… motiv pentru care mă relaxasem un pic… analizam traficul: ia uite-l pe ala pe contrasens, cum sta el săracu în coloană şi se scobește în nas… ce bine că eu măcar mă mișc, încet, dar sigur… ia uite-l şi pe ala cum a parcat, a blocat complet o bandă, noroc că a pus avariile – astea te scuză mereu când parchezi aiurea… ia uite 3 mașini parcate, în culorile României, albastră, galbenă şi roșie, sper că nu e vreo întrunire a PRM-ului prin apropiere… ia uite cum se înscrie în trafic mașina aia galbenă în dreptul căreia am ajuns eu deja… Bă ești nebun?!?! Tâmpitu’ ăsta nu se uită în oglinzi, ODM, ăsta chiar e nebun, nu s-a asigurat şi s-a înscris în trafic, trebuie să reacționez rapid… ce să fac? ce să fac?? (evident că astea s-au petrecut în câteva fracțiuni de secundă în mintea mea) şi oarecum ușurat găsesc soluția: aaaaa, știu frate… bag piciorul în frână… zis şi făcut: luat picior drept de pe accelerație, înfipt picior drept în frână şi apăsat ambreiaj cu piciorul stâng.
  Având în vedere că am reacționat rapid, am reușit să evit impactul cu taximetristul ăla – evident că era taximetrist. Doar că… cum încercam eu să găsesc rapid niște înjurături să i le adresez, aud din spate un sunet ciudat… ca şi cum ar aluneca un Cielo roșu spre mine, cam aşa era sunetul… până să realizez eu repede ce şi cum… poooooocc!!! Mă uit în oglindă şi în scurt timp realizez că e un Cielo roșu înfipt în bara mea din spate. Dezamăgit, trag pe dreapta, mă dau jos din mașină… îmi recuperez numărul de înmatriculare din bara roșie… era clar că referatele pe care le aveam de scris trebuiau să mai aștepte.
     Mulțumesc taximetriștilor!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori