luni, ianuarie 25

Hai frate la munte cu cortul… vii? episodul 2

Mâncarea din copac

                  Om de munte fiind, Ovi a zis că trebuie să ne protejăm avuția formată din trei conserve de diferite pericole, cum ar fi un urs. Motiv pentru care a strâns toată mâncarea într-o pungă, s-a urcat cu ea în copacul sub care poziționase mai devreme cortul împreuna cu Roger şi tacticos o lega de o creangă.
                  Mă uit la el… luuung… şi analizez situația: Ovi era în copac şi lega mâncarea de o creangă ca să nu intre ursul peste noi în cort dacă o fi să vină. Nimic anormal în asta. Anormal era însă locul unde alesese el să o lege: fix deasupra cortului nostru era o creangă groasă cam cât un antebraț normal, fără sală, fără anabolizante… deasupra ei, cam la o înălțime de un Ovi şi un pic, altă creangă destul de apropiată de prima în dimensiuni. Ovi s-a cățărat în pom şi a ales exact creanga asta sub care era situat cortul nostru. Mă uitam eu luuung la el şi la un moment dat îl întreb:
-Ovi ce faci acolo?
-Ia uite-l pe asta ce prost e… bă ești nebun??? Nu vezi?? Leg mâncarea în copac!!
-De ce??
-Bă ce prost ești, cum de ce?? Ca să nu intre ursul peste noi în cort căutând mâncare. În felul ăsta, ursul vine după miros şi se urcă în copac, ia mâncarea şi pleacă, ne lasă pe noi în pace… ai prins ideea?? Stupid?!?
-Interesant… Auzi? Dar cam cate kile are un urs… mediu, să zicem?
-Cât morți să aibă? Eu știu… vreo… 140-160 kg!
-Aha… şi tu câte kile ai Ovi?
-80 – plin de mândrie mi-a dat răspunsul ăsta. După care îl atenționez:
-Ovi, ia uită-te tu şi spune-mi ce se vede sub tine…
-Cortul nostru… de ce mă întrebi??
Eu mi-am continuat ideea:
-Ovi ia încearcă tu să sari pe creanga aia pe care ești acum… gândește-te că ești pe o trambulină la piscină…
                 Executa Ovi câteva muscari cu creanga pe post de trambulină după care:
-Da, se balansează, e fun…
-Aha… câte kile ziceai că ai?
-80
-Câte kile are un urs?
                Au urmat câteva momente de tăcere… după care:
-Aaaaaa… ok… o leg în altă parte…
Mă gândesc oare ce s-ar fi întâmplat daca s-ar fi urcat ursul după mâncare în pom…

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori