luni, ianuarie 25

armin... cu "a" mic


Am acceptat-o şi acum încep să regret. Înconjurat de fețe stranii şi reci încerc să nu îmi pierd cumpătul. Cel mai bun prieten este calendarul care mă minte că timpul are răbdare cu mine şi ăsta e motivul pentru care suntem așa buni prieteni. Blocat undeva departe visez la ziua când se va termina şi mă voi întoarce. AMR mult… tic… tac…
Până ce va veni ziua „liberării” am să încerc să îmi amintesc toate întâmplările amuzante prin care am trecut până acum. Toate prostiile pe care le-am făcut, cele pe care le-am regretat nu or să fie aşa de numeroase pentru că nu îmi place să îmi aduc aminte de rele – deși le țin minte. Grosul va fi format din toate amintirile plăcute pe care le am. Un pic stilizate… colorate în culori vii.
Dar mai întâi hai să îți fac cunoștință cu personajele principale:


Sigur, pe lângă ei or să mai apară şi alții… dar ei sunt cei mai buni prieteni ai mei… ei sunt… „băieții”. 
Îți urez „Lectură plăcută!”
 




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează... uneori